gårdagen ..

igår höll vi på att arbeta hela dagen ... jag slipade hela trappen  det tog mig flera timmar ... usch det va jobbigt . när jag va färdig med det så tapetserade vi lucas rum .. det blev kanon fint .. vi fyndade tapeter på silvan för 50:- rullen så det blev billigt å bra ! tapaetseringen tog hela kvällen .. nästan .. vi va färdiga till klockan halv sju ... då ställde jag mig å stekte pannkakor vilket jag va grymt sugen på! mumsigt va det oxå .

kvällen för oss va att vi slö tittade på nån film ..sen gick vi å la oss isängen å glodde vidare på filmen ... men somnade ganska snabbt !

I måndags hade viå barnen en heldag på stan .. vid tio åkte vi till jkpg gick först till gina å fyndade en kofta .. jätte fin för 120:- kollade lite i andra affärer .. sen käkade vi på mc donalds ... sen hade vi en överraskning till baran .. vi skulle gå på bio för första gången .. vi såg på madagaskar 2  den va jätte rolig!!! ssen va vi å fyndade tapeter ..å handlade mat ..sen va den dagen slut ... fattar inte vart dagarna tar vägen ... de bara försvinner men men ha det gött nu hinner jag inte sitta här mer ska måla trappen ...bye bye

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj va ni har legat i = ) åste ju snart komma ut å kolla hur det blir jue = )



Måste varit en upplevelse å gå på bio med barnen för första gången! Det tyckte de väl va roligt? = )



kram Kram

2008-12-31 @ 11:38:15
URL: http://ninis.blogg.se/
Postat av: jelix

hej nina ja de tyckte det va skit skoj .. fick ju äta godis ... det va ju kanon !! gott nytt år på er !

2008-12-31 @ 14:52:28

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0