nu har jag varit duktig !!!

idag har jag varit duktig ... men jag är oxå helt slut .
jag har börjat med att renovera våran trapp , sambon hade lagt dit laminat golv ovanpå den gamla trappan under det golvet låg det öven en limmad matta av plast !!   så detta har jag roat mig med att ta bort idag ! 
visserligen har det tagit en stund å alla mina krafter men det blir fint som attan ... nu är det ara slipning å målning kvar .. slipningen lär dock ta ett tag !!! men jag tror verkligen att det kommar att bli sketa bra !!!

trappen ska vara vit hel vit bröstpanelen som sitter på väggen ska oxå vara vit .. sen ska vi tapetsera om i båda hallen ner å hallen uppe ..ska nog ha en fond vägg i trappen upp!
i den vita trappen ska det ligga svarta halvmånar av matta och ledstången ska målas svart !

jag tror att detta kommer att bli kanon bra .. hoppas att jag kan få ut lite bilder både före å efter !!!

ska nog kila ner nu till sambon som har slagit sig till ro i fåtöljen ....det verkar vara skönt .. för det värker i hela kroppen efter ha krypit omkring på alla fyra hela dagen ... hehe ha en goer kväll det ska jag ha !!

Kommentarer
Postat av: Monixx

Huset ska bli ÄNNU finare! Det ska bli kul att se sen när det är klart. Ni är så himla duktiga på att renovera och fixa & dona.

Ha en underbart go' kväll! Det ska vi!

Kram

2008-12-28 @ 20:03:07
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Linuz

Tjo systermin

Bara så du vet när är du klar! så är det enbart att komma hem hit o börja med våran :P

heheh hoppas det blir fint!

Tror det bli det ni är duktiga på o dona!

Kramar

2008-12-28 @ 23:02:17
Postat av: mamma

Vad du är duktig då, är det till att vara rastlös? hihi Här finns att göra också om du har ledig tid över.

Ha en skön kväll.

mamma

2008-12-28 @ 23:03:38

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0