lördags helvete

idag ha jag spelat innebandy match ... det gick åt h.vete    men vi spelade kanon bra i vissa stunder .. åvi förlorade bara med udda målet .. men ack så jobbigt mot ett lag som vi kunde ha vunnit lätt mot !!!
folk i vårat lag tar inte det på allvar .. medans andra gör det .. vi har inte samma priotiteringar !! men men sånt är livet ..

efter det så gick jag hem å lagade lax i ugnen med kokt potatis å egen gjord romsås .. det va mumma det !!!  tack elli för receptet !!!
efter maten la jag mig på soffanå vilade en stund .. sen gick vi in till svärmor å drack kaffe å tjötade .. fixade lite med hennes dator å så !!  så nu gick vi in ... barnen tittar på bompa ..sambon steker hamburgare !! det ska bli gottit !!
nu ska jag inte skriva mer men jag har ju uppdaterat er lite ialla fall!! kram bye bye

Kommentarer
Postat av: mamma

Tackar för uppdateringen, var ni är aktiva då.

Jag har bara varit ute o gått med hundarna o städat lite idag. Hade så bra tills vi höres. kram

2009-02-21 @ 19:25:21
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Skit med innebandyn, men annars låter det som en mysig dag!

Körde ju första lasset idag.

Tror vi körde 8 hästtransporter sist, så bara 7 kvar.. weeei! haha

Ha det bäst!

Kram

2009-02-22 @ 00:28:27
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Sv: jo det kändes skitbra att vi äntligen har fått ett lass dit.Synd bara att jag jobbar ikväll så idag hinns inget mer med.

Så nu blir det till att vänta till nästa helg.

Kram

2009-02-22 @ 11:35:02
URL: http://monixx.blogg.se/

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0