idag hemma ...

idag är jag hemma kevin vaknade idag med ont i halsen å hes ...så morgon började med en massa ringande   till dagis , till jobbet , till dom jag jobbar med de är ju ett eget företag ,,så jag ville ringa personligen å meddela att jag inte kom .. min arbetsledare skulle skicka ut en annan som kunde bevaka dom!! . 
Nu sitter jag här med en massa saker att göra men det känns som om jaginte orkar ta tag i det ....har lite ont i kroppen va ute å sprang igår kväll ... kändes bra !!   måste få upp lite kondis nu till fotbollen börjar ! tråkigt men sant ! ;-)

Vädret är fint till och med solen tittar fram ibland ... dock så syns det ju mycket tydligare att fönstrena måste putsas !! urk vill inte men de ser för j-vliga ut !!!sen har jag ett berg med tvätt som måste vikas .. det måste damsugas ... å plockas iordning .. .. men sen tänker jag ..det är knappt lönt att börja städa det kommer inte hålla längre än fyra minuter ! suck!
Men men får se vad jag orkar ! barnen är rätt lugna .. än såå länge .......vi får se hur det blir om en stund när de börjar bli uttråkade ..nu orkar jaginte skriva mer !! ska gå ner å titta på min skit !! hehe ha det bäst kra
mkram

Kommentarer

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0