söndag !!

vaknade med världens huvudvärk å helt öm i hela kroppen ... efter ett antal timmar i soffan å några piller börjar det nu släppa ... phuuu !!   har inte gjort ett smack ... sambon fixade frukosten å även middagen ... jag har legat hela dagen framför teven .. med dundrandes huvudvärk ... å slö tittat på vasa loppet !!! vilket jag aldrig brukar kolla på ... men men  vi får hoppas att eftermiddagen blir bättre !!
nä nu har jag inte tid att sitta här mer !! ska göra något nyttigt ..
Jo jag glömde säga igår när jag va på innebandyn hade sambon städat hela nerevåningen ...damsugit dammat å torkat golven ..det luktade sååå gott när jag kom hem!!!! 

kram på er alla

Kommentarer
Postat av: linuz M

Tjo i stugan

Gött o va sjuk :P Alltid trevligt o se svensk klassiker :P hehe et stak här o ett där.

Fasen vilken lyx du har inte lust att hyra ut honom?

hehe Ne nu ska jag jobba lite med trappen igen :P

Ha de

2009-03-02 @ 10:21:34

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0