tisdag ...

idag har det varit en låååång dag på jobbet .. det va kallt å blött .. inge roligt å stå titta på antikrundan som de kallar dom .... mina gubbar jag har hand om gamla bönder ... när de jobbar .. de har varti långt ifrån spåret ..
men jag måste ändå stå där å kolla på dom ... men men denna dagen gick ju till sitt slut till sist !! sen for jag in till statiol å tankade .. där väntade även barnen å sambon som hade varit på ärende ...
vi köpte med oss fika å åkte ut till mor en sväng ... där bjöde vi på muffins å hon bjöd på kaffe .. tjötade om allt möjligt .. sen åkte vi hem ...
kallt va det inne  de ringde efter sambon .. han skulle visst på möte idag .. s
å han sprang upp på det .. men kom hem relativt snabbt!  efter han kommit hem .. sprang han i väg å tränade en runda innan jag ska iväg på min innebandy!!  vår sista match har vi i helgen .. vi bara måste vinna mot dom!!! men men allt kan hända !

måste gå nu ska snart byta om !! ha det bäst kramkram

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Ja inte så roligt att stå ute i tövädret kan jag tänka mig.

jo vi trivs skitbra här! Inget kan bli bättre tror jag. :-)

Ha en bra dag nu och hoppas du får göra något annat än att stirra på dem igen.

kram

2009-03-04 @ 07:13:44
URL: http://monixx.blogg.se/

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0