tånkte jag skulle uppdatera er lite !

iveckan har det varit jobb som vanligt .. inge roligt har hänt ..hehe
i fredags kväll gjorde vi inget vi slöade i soffan sambon va helt slut så han somnade i soffan typp halv åtta ..han körde nämligen upp på förmiddagen på tungt släp ... å han klarade .. sen hade han fullt upp skulle köra hem släpet tvätta det plocka ur lasten  å lämna tillbaka det !! han va så glad å lättad att ha fått det gjort !! på kvällen kom min mor å far å grattade han med smörgås tårta å blommor ! han blev jätte glad !!

idag har vi varit i stan å fixat en massa ärenden ...alltid lika roligt att shoppa lite jag köpte ett linne som jag ska ha på mig den 28 e då vi ska ut med innebandyn å så ska jag även träffa några gamla vänner som jag int sett på JÄTTE länge ..det ska bli sååååå kul!
vi va även å hämtade våran förtältsmatta vi hade beställt .. det blir nog kanon fint i tältet med den mattan !! är det nån som är sugen på våran andra matta som inte hade rätt mått för oss så hör av er !!! den har legat i ett penta tält .. å A måttet på tältet va 925.
efter det köpte vi med oss hamburgare med oss hem åå det va gott. hungriga som vi va så slukade vi allt med hull å hår !!

efter det så slöade vi i soffan en stund .. sen åkte jag till nässjö för att lämna tillbaka tre filmer jag hade hyrt .. jag hyrde även nya tills ikväll .... va även hos mor å far en snabbis å tog en kopp kaffe ..alltid gott !  

nu ska vi ner å äta kvälls mat ..det blir grillad kykling å potatis sallad .. med andra tillbehör !! ha det bäst kram kram

kom gärna å våldsgästa oss !! kaffe finns alltid !! ;-)   bye bye

Kommentarer

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0