äntligen fredag ..

idag va jag ledig ..jätte gött .. fick ialla fall liten sovmorgon !! barnen vaknar ju tidigare än vanligt när man är ledig!!
idag har vi inte gjort så mycket .. jag å barnen va på stan en sväng .. gick å strosde å köpte en present till barnens kusin som vi ska fira ikväll ihop med min kära mor !!

efter stan va vi en sväng hos min sambos syster å fick oss en kaffe vi tjötade lite ! alltid lika trevligt !!
sen när vi kome hem va det dags att laga mat !! usch va inte alls sugen på det .. men det blev smidig mat mjölkstuvade makaroner å kött bullar !!
 det gick ner !!
 nu så bränner jag av lite filmer !!

sambon ringde nyss han sa att han va i malmbäck på någon brand .. å att det skulle ta ett par timmar till!! så vi får väl åka till mamma lite tidigare eller hitta på något annat kuL!!

nä nu orkar jag inte skriva mer !!! ha det gött tills vi hörs igen !! baj baj!

Kommentarer

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0