Fredag !

idag är det fredag ... den 13 de... men det har gått bra ! jag har haft kurs på jobbet nu i två dagar .... vilket bara har varit korvstoppning ... bläää men det är viktigt oxå det har handlat om säkerheten för vårat jobb!! vilket är jätte viktigt !
men det är inte roligt att sitta inne i två dagar när man är van att jobba ute hela dagarna !!   men men det är smällar som man får ta !!!
Jag hoppas verkligen att det har gått bra på provet ! vi får inte reda på det förräns på fredag nästa vecka !! men kursledaren sa till mig i smyg att det hade gått bra !! så jag behöver nog inte oroa mig !!   skönt det

vill ännu en gång tacka karin/ http://lightelegance.blogg.se/  för den fina bloggen du har gjort !!
jag rekomenderar alla varmt att kontakta henne för design av din blogg.. fast hon har nog mycket att göra har jag förstått på hennes blogg !! men hon är kanon duktig !!

ikväll blir det nog som vanligt en sväng till mamma .. vi skulle ha åkt till min bror å hans flickvän ... men de va förskylda .. så vi får ta det en annan gång !! "  krya på dig kram kram !!!"   du vet vem du är !!

imorgon blir det innebandy å imorgon ska vi jävla med vinna !!!! det är bara taggning som gäller från å med nu!! 

vi får se när det blir uppdatering nästa gång !! ha det bäst kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera din webläsare...tryck F5

2009-02-13 @ 16:00:32
Postat av: jelix

tack ..det visste jag inte ! ha en bra kväll!

2009-02-13 @ 16:15:12
URL: http://ielix.blogg.se/

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0