huvudvärk ..

igår va jag hemma från jobbet  för jag hade sån huvudvärk .. usch inge roligt alls !
idag har jag oxå varit hemma barnen har varit hemma med mig oxå .. även smbon har varit hemma för han har kännt sig trött sliten å ont i örat ! allmänt hängig ..
idag har jag varit å handlat en massa mat .... sen har jag städat , damsugit å skurat golven heller inge roligt men det är sånt man måste ..
Fick reda på från jobbet idag att vi ska jobba växelvis ... jag ska vara ledig på mån å tis ..sen jobba ons , tors , fredag nästa vecka är det tvärtom ... för att vi inte har så mycket att göra !! gött att få vara hemma med fullt betalt !!! jätte skönt !!

just nu sitter barnen å sambon framför bompa å jag satte mig här för att blogga lite ... vet inte riktigt vad mer jag ska skriva om .. men vill ni fråga något sååå just shoot !!!

Älskar att Greys anatomy har börjat igen .. bara älskar den serien !!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det är kul där uppe!

Dom hade supermycket fint :)

2009-02-19 @ 20:36:05
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Inte dumt att få vara hemma med fullt betalt nej.

Det låter ju rätt skönt. hihi

Hoppas att du mår bättre idag!

Kram

2009-02-20 @ 11:36:31
URL: http://monixx.blogg.se/

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0