ja ja jag vet ,, bloggar dåligt men tiden räcker inte till!!

i söndag va barnen å pelle å jag  ute å åkte snowrace i farmors backe där barnen å pelle har byggt ett snö hopp! jätte coolt när barnen kommer farande å slänger sig ut över hoppet .. tag faktiskt lite kort på dom som jag tänkte lägga in!!! ..men orkar inte springa efter kameran nu!! har inte lagt in dom på datorn än.....

Igår va det en vanligt jobbar dag .. trött som fan ska man kliva upp i kylan köra ner barnen till dagis å sen ställa sig ute en hel dag å bara glo .. det va -7 grader igår mitt på dan ... BRRRR snacka om jag frös ...

igår kväll när jag kom hem fikade vi å frågade vad barnen hade gjort på dagis ..de svarade samstämmigt LEKT vilket man alltid får till svar .. å när man undrar vad de har lekt ..JAG VET INTE ::   de är för goa !!
sen va det träning igen va med på fotbollsträningen .. det är skit skoj ... har tröttnat lite på innebandyn .. men det är bara tre matcher kvar nu så jag får hålla ut kan ju inte svika dom nu!!!
efter träningen så va det hem äta duscha å sen i säng ..
Vaknade lika trött idag .. hade lika gärna dragit täcket över huvudet å sovit vidare .. men men måste man upp så måste man !!  det va lika jävla kallt idag om inte kallare .. det har ju blåst en hel del !!! men den dagen har oxå kommit till ända ... nu ska g ner till soffan å titta på bygg lov !!!

JA MAMMA jag har bloggat u är du nöjd???
kram å bye bye !

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tackar, fy jag lider med dig att du ska behöva stå ute hela dagarna. Det vore inget jobb för mig. hihi. Kul att ungarna har roligt på dagis, för leka gillar ju de flesta.

Hoppas på lite varmare dagar för dig.

Kram mamma

2009-02-17 @ 21:20:55

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0