måndag

idag har det varit en lugn dag .. jag har nämligen varit ledig från jobbet .. med full betalning .. skönt !
så idag körde jag ner barnen till dagis vid halv åtta !!! sen åkte jag hem tog en lååång frukost med filmen min bäste väns bröllop   den va kanon bra !!!
 lite tårögd blev man allt i slutet !!! sen efter det spran jag upp å bytte om .. å åkte in till la stada !! skulle till jeans shopen å inhandla ett par nya jeans ....å det blev ett par skit snygga jeans .... mörka lite glansiga .. skit snygga !  efter det åkte jag hem till en väninna å drack kaffe å fick mig lite glass till kaffet !! mums ..
 vid halv ett hade jag klipptid bokat hos en kompis till mig .. klippte mig det blev kanon bra !! för bara 150 pix .... på hemorten oxå så jag slapp att fara iväg !!  kan inte bli bättre ..
på vägen hwem plockade jag upp barnen på dagis .. vid ett tiden de blev glada att mamma kom först å hämtade idag !!  
När vi kommit hem ..barnen sprang upp å jag började att omplantera mina orkideer !köpte nya krukor till dom igår på EKO jätte fina lite högre modell .... det blev jätte fint ... planterade om tre stycken !! ska köpa en blomma till för jag köpte nämligen fyra krukor ! tänkte ha två i varje fönster i köket !!

Sen kom sambon hem från jobbet så jag satte på lite kaffe som vi drack sen sprang han iväg för att tvätta bilen innan den skulle till verkstaden för att byta däcken ... vi har köpt nya vinter däck .. våra va inte så katiga!!!  under tiden sambon å bilen va på verkstaden så va jag å barnen hos farmor en sväng å åt semlor !!det va jätte gott .. men det blev ett herrans liv där inne barnens kusiner kom oxå   det blev som allt sex barn fem vuxna ... så det va high life en stund... men nu är det lugnare .. jag sitter här vid datorn å barnen spelar skolstart på sin egna dator !!

Imorgon ska jag till en kompis nya lägenhet ... det ska bli jätte kul har inte sett henne på länge !! ..

nu ska jag inte skriva mer ... måste vika tvätt !! ha det bäst allihopa tills vi höres igen !! kra
mkram

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Planterat orkideer?! du vet att ett sådant här inlägg är värdelöst utan bilder va?? ;-) hehehe

Värst vad du har vart fliitg idag då. hunnit med tusen saker. Själv har jag bara jobbat. Har dessvärre inte hunnit så mkt mer.

Nya jeans lät ju förresten trevligt!

KrAm

2009-02-23 @ 18:13:21
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Karin

Vart tog du vägen....Bloggpaus?

2009-02-27 @ 21:41:32
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0