söndags utflykt !!

hejsan alla godtrogna läsare .. nu ska jag berätta om vad vi gjorde i söndags .. vi gick upp ganska tidigt å åt frukost .. sen hade vi en överraskning till barnen ! vi åkte nämligen till rosenlundsbadet till äventyrsbadet!
 det tyckte de va jätte kul!! de badade å stojade i två timmar !! vi fikade lite oxå! efter badet åkte vi till Mc donalds å åt .. det tycker barnen är jätte kul .. de får ju leksak oxå!!
efter det åkte vi till Öggestorp ..svängde in på vägen hem .. kollade lite på husvagnarna de hade ..ma blir ju allt lite sugen i semester tarmen !!! hehe vi kollade även på förtälts matta till vårat tält .. våran är dock lite liten så vi måste investera i en ny!! men men det kostar ju! nästan 3000:- pix för en matta 3*7 m ...men men måste man så måste man !!! 
sen efter det åkte vi hem ... gick ut å åkte snowboard å snowrace med barnen !
 runt tre kom mor å far en sväng .. de hade varit å tittat på min brors rallybil .. å sen skulle pappa till jkpg å köpa hjullager till sin bil så mamma släpptes av på vägen .. medans han va där fika de vi .. jag bjöd på halvt hembakade semlor .. det va jätte gottit !!! självklart fick pappa en oxå när han kom tillbaka ! Han hade köpt vars  en motorcykel till barnen .. de blev jätte glada!

Efter de hade åkt hem så gick vi in till svärmor å svärfar för att fika igen !! gun hade bakat en jätte god choklad kaka med mandel i ... den va jätte god .. lucas åt som en liten stolle !! efter det va det kvällsmat å läggdags !! men denna dagen har gått riktigt fort å kul har vi haft !!   roligt att överraska barnen å att de uppskattar det !!

idag måndag har det varit en kall dag .. visseligen har jag sluppit de långa resorna till jobbet .. för jag jobbar hemma vid nu! men jag har fått stå ute heladagen idag ... ådet har inte varit skönt ... jag har ont i benen .. för man har stått å spänt sig .. så nu bara värker det !! inge roligt alls !!
ikväll nu har elli varit här med sina barn för en klippning !! vi fikade å tjötade en stund oxå .. alltid lika trevligt !!

nog skrivet för idag .. ha det bäst kram kram

Kommentarer
Postat av: Monixx

Jaha, ja men då ska jag skriva nåt trevligt: BARA 25 DGR kVAAAAR! haha

Kram

2009-02-03 @ 12:27:27
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Monixx

Helluu!

du är utmanad i min blogg så in och kika nu!

Kram

2009-02-03 @ 23:01:13
URL: http://monixx.blogg.se/

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0