tja alla fans hahahaha ..

hej idag har jag varit å spelat innebandy ... vi vann med 16-1 det va gött !!

sen blev jag lite besviken .. jag å pelle hade planerat att vi skulle gå ut å äta ikväll. å sen gå på bio !!   vi försökte boka bord på jensens .. men det har varit fullt i två veckor ... jaiks ... ja ha då va det förstört längtat nästan för att få åka dit å äta men men ..
. inte nog med det .. vi skulle passa på att gå på bio .. på den nya wallander filmen .. men då visas den bara jätte sent å sen fanns det bara 3 platser kvar .. inte heller roligt .. så då blev det inget med det heller .. men nu har vi bestämt att vi ska åka till sandsjöbaden å äta alla hjärtans dag middag ---- alldeles själva !! ..
sötisen va så snäll imorse hade gjort frukost till mig å kommer upp å väcker mig med en gosig kram kryper ner å lägger sig jämte !! mysigt !  han fick ett kort som stod på bordet när han kommer ner !! han blev jätte glad !!

nähä nu ska jag gå!! kramkrambaj!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad kul att ni vann. Skulle också vilja äta på Sandsjöbaden, god mat där.

kram

2009-02-15 @ 00:26:56
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Grattis till vinsten, har jag ju glömt att skriva. Var helt bombis på att jag skrivit det men nu såg jag ju att jag inte hade skrivit det. hihi

Nu får du uppdatera oss lite här.

Inte glömma bort din vackra blogg nu då, hihi ;-)

Pyss o kram

2009-02-16 @ 17:09:13
URL: http://monixx.blogg.se/

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0