allt å lite till ...

hej alla tänkte skriva lite som jag nu har missat .. har varit fullt upp .
det nya året blev infirat hos kära monixx.. det va skit kul vi åt å drack gott ..med både kaffe å kaka !! å lite sprit förstås  ;-)
å några raketer oxå!!!!
dagen efter va lugn ! fast icke bakfull slutade dricka i tid för att sedan dagen efter kunna köra hem i normal tid... efter allt pompa å ståt va det skönt att komma hem till sitt egna !!
å så sär dagen efter sugen på något gott ... men inte pizza å sånt .. utan jag lagade klyft potatis å bearneise sås å fläskfile .. det va mumma det !! vi gjorde inte så mycket den dagen .. låg i soffan å slö tittade på ivanhoe.. sen va vi innehos svärmor å drack kaffe !!! det va gott !
men nu har jag inte tid att sitta här mer ska ner å slänga mig i fåtöljen å glo på en film !! skönt skönt ha det gött tills vi hörs igen  bye bye

Kommentarer
Postat av: Monixx

Ja visst hade vi trevligt, käre du!

Det måste vi ju göra om. För det MÅSTE ju inte vara nyår för att äta & dricka gott. hihi

Pyss!

2009-01-02 @ 23:05:01
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: mamma

Du glömde ju att skriva om att ni hade varit o hälsat på oss också. Du får skriva lite mer om vad ni gör, det blir så lite att läsa annars. hihi

hade så bra

2009-01-03 @ 00:56:57

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0