ännu en morgon!

jag förstår inte varför det onda i munnen inte kan släppa snart !!! va ju hos tandläkaren i torsdags !

ska man ha så ont så länge ??? drog ju visserligen ut en tand ..men har aldrig varit med om att det har gjort ont så länge !

igår fick jag ett ryck jag städade ändå ... fanns ju liksom inget annat  att göra ..kan ju inte sitta vid datorn hela dagen !  det tröttnar man på ganska fort ! tycker jag i alla fall !
senare idag måste jag åka å handla mat .. usch inge roligt ialla fall inte när man måste ta med sig bägge barnen !!   jag funderar på ifall jag ska fråga min snälla mor ifall hon kan ha do en timme om jag åker till willys å handlar !!  pelle har ju jouren det blir så mycket om man ska ha med sig dom speciellt om de är lite kinkiga!!

men jag fick avslag från mamma direkt .. pratade med henne på msn .. nu skulle hon vila å sen skulle hon jobba igen .. hon hade visste en leverans så hon hann inte !!  ja ja shit happens !! hehe !

ja ja då får jag ta med mig dom!! de är rätt lugna .. men ibland kan de få sina frispel men vilka ungar kan inte få det !
får bara ta mig ork att göra det !
har man bara kommit dit så brukar det inte vara några problem utan problemenbrukar komma när man säger att man ska åka ... då blir det ett ramaskri  å i skriket frågar det vart vi ska .. då säger jag till stan .. de skriker i kör neeeej inte stan jag hatar stan !!!!  men men är de med sen så brukar det gå!! heehe

nähä nu har jag inte tid att sitta här ... ska göra mig iordning !! ha det gött kram bye

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Ha ha ha jag har verkligen tvärt om här hemma .. My älskar å gå å handla .. hon tror ju att hon alltid ska få något .. Visst några gånger ha hon tjurat ihop men då har hela affären vetat om det me ... men men oftast är hon glader .. får muta henne lite i bland ..

2009-01-13 @ 19:15:11

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0