barnens innebandy !

..dagarna rullar på som vanligt !!  vakna gå upp fixa mackor åka till jobbet hämta barnen !! sen iväg på olika tillställningar hemma igen bompa kvällsmat  sen läggdags för vilddjuren ..sen lite lugn å ro! sen läggdags för min del !

Idag har det varit innebandy träning för barnen ! jag missade min igår för jag inte hade barnvakt ! ..men men barnen sprag ner till skolan där hallen ligger ! bytte om på två röda ..sen va det full rulle .. kevin har varit med innan å spelat hela tiden ..det har varit siså där med lucas -.men idag va han med nästan hela träningen !! va med på skjut övning å sånt .. men inte med och spelade .. han tycker det är tråkigt för han får aldrig bollen !!   men man måste ju springa efter den !! men det vill han inte !
jag håller fortfarande på med mitt experiment .,.. ni får veta inom sin tid !! om det lyckas .. annars blir det inget !

nu väntar jag på att bompa ska ta slut så jag kan ta fram kvällsmat till barnen ! å sen slänga dom i säng !! det blir så lugnt å skönt när de har lagt sig !!
måste gå nu ska laga mat tills imorgon oxå!! ha det bra kramkram

Kommentarer
Postat av: Monixx

Du är ju mamman med stort M. Hey hoo, supermom!

Kul att de har något intresse de vill hålla på med. Lite idrott är ju aldrig fel. (Bara för att jag är världens latmask) ;-)

Det blir bättre sen,. då kan jag hjälpa dig oxå när du behöver barnvakt för att träna och så.

Kramizz

2009-01-21 @ 22:42:14
URL: http://monixx.blogg.se/

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0