dagens event !

idag har jag tvättat lite .suttit vid datorn en stund vikt tvätt å sorterat strumpor weeihuuu skit skoj !!
Sen kom jag på den briljanta iden om att jag å barnen skulle cykla en sväng ... det är ju bar mark ialla fall!!

då va det till att först rota fram deas cykelhjälmar ... det va inte så svårt !! men men dt va svårare att få fram deras cyklar .. de låg inunder ett ton med bröte kartonger å allmänt skräp!!  men skam den som ger sig !!
galda i hågen så cyklade vi iväg .. då lucas hade glömt hur man cyklar....så istället för en trevlig liten runda på cykel blev det en massa gnäll å tandagnisslande istället !!  men till slut löste dig sig å vi tog oss runt fiab ialla fall!!
väl hemma va det dags för utfodring ... hehe   det va smidigt idag lagade massa mat igår så jag slapp det idag !!  så det va bara att värma i micron !!!  å gott va det ju oxå!!
nu sitter jag å väntar på att sambon ska kommahem så jag har nån att dricka kaffe med !!   sen eventuellt tänkte jag åka till mamma en sväng !! om jag får det ! för mamma alltså hon vill inte blisjuk å vi har ju varit lite förskylda !  men men
nu ska jag gå ner ! ha det gött alla läsare !! kramkram

Kommentarer

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0