dagens nyheter !

usch vilken dag ... jo jag är glad att jag har jobb i dessa tider men att sitte i skogen i flera timmar å bara glo ... det finns nog inget värre !!!   INGEN SOM KAN DONERA EN MINI DATOR TILL MIG????
det skulle sitte fint när man är i skogen ... då kan man ju blogga å surfa lite å så!! då kanske tidn går lite fortare !!!
men jag har inte pengar till en sån å sambon undrar nog va jag ska med den till när jag har en dator hemma <!!!
så den iden är nog alleredan död muerto ..dead  killed .... m.m
När jag kom hem från jobbet åkte jag direkt till dagis för att hämta barnen det hade varit bra där .. de ville ha med sig gympa kläder imorgon .. får fixa det ! ingen big deal .. hehe när vi kom hem va det iskallt .. va tvungen till att tända kaminen .. å gulle plutten hade hämtat tänneved åt mig så jag slapp att gå ut !!! du är för goe du !! .. satte mig vid datorn en stund .. sen ringde jag till en kompis som senare kom upp på en liten tjöt stund .. en annan väninna komförbi på väg hem å bara ville säga hej .. det är trevligt sånt !! vi skulle se ifall vi kunde få till den där fikan vi aldrig hinner med !! vi är ju sååå upptagna !! ...tiden räcker inte till  men men sånt är livet !! ...
Efter tjöt stunden va det dax att utfodra mina vilddjur .... å få nått i magen själv ... det blev det gamla vanliga !!   men det duger det med !!! Så nu är det lugna fisken i huset ..barnen sover sambon jobbar å jag sitter här å skriver !!
fick reda på idag att bevakningen jag sitter på slutar snart i boxholm ... å så fick jag den andra nyheten är att den börjar snart fast på ett annat ställe där jag ska vara med !! Usch vill inte ha mer bevaknings jobb!! ... men man får vara glad att man har jobb i dessa tider ... förhoppnings vis får sambon oxå reda på hur det går för han å det ser ljust ut !! i alla fall över sommaren å hösten!! skönt det då är semestern räddad !! sköönt !

nä nu orkar jag inte skrivamer .. ska reta monixx lite genom att leta upp en fin sommar bild å lägga ut på bloggen ... hahaha alltid lika roligt !!! kram på dig gumman !!!    ha det bäst allihop kram påer !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du hade ju en skitbra, men den har jag nu hahahaha

hade

2009-01-19 @ 22:51:58

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0