fortfarande förskyld...

i torsdags va jag å drog ut en visdomstand .... usch inge roligt !!de sa att bedövningen skulle sitta i ca 1,5 timme menden satt i fyra ... å jag hade då bara ätit frukost innan jag åkte till tandläkaren .. jag skulle vara där halv tre !! jag kunde inte äta förräns kl sju på kvällen !! å nu har jag haft ont i flera dagar ..jobbigt att inte kunna äta ordentligt å så !! å så är man förskyld oxå!!   men men ..

idag har vi inte gjort så mycket mest varit hemma ... men va hos mor å far en sväng å drack kaffe ,, alltid lika trevligt !!  min bror å hans tjej kom oxå dit å även min lilla syster ... brukar vara en sammlings plats där !! ;-) 

nu ska jag duscha .. å sen sova .. ska spela innebandy imorgon !! i gisslaved!!
ha det gött kramkram

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja jag tackar för besöket alltid lika kul att tjöta lite.

Hade

2009-01-10 @ 22:55:08
URL: http://phlex.blogg.se/

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0