fredagen den 30 jan

ååå slapp gå upp med tuppen idag ... jag blev hastigt å lustigt ledig idag .. det va skönt å välkomnande !!
jag å barnen ska åka en sväng in till jkpg .. å handla mat å annat jag hoppas att min mobil har kommit tillbaka från lagningen !! så jag kan hämta ut den .. tråkigt att inte ha sin egna mobil!!  annars har v inte gjort så mycket .. har tränat lite i veckan ... mån / tis å torsdag .. å imorgon är det match .. det ska bli roligt vi möter nässjö!! så ett litet derby!!
har även städat av lite ... vilket inte alltid syns så länge som man hade velat !! haha .. jag får uppdatera mer sen har inte ork att sitta här nu!! kram kram på er alla !

Kommentarer
Postat av: Monixx

Kul med match emot nässjö!

Kunde vart roligt att se. Men antar att helgen blir fullt upp. Får se vad som händer.

Visst är det enormt tacksamt att städa?!..eller inte.

Det varar inte så länge. Så blir det väl när man har 2 röj-monster hemma.

Kram

2009-01-30 @ 10:52:24
URL: http://monixx.blogg.se/

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0