längtar efter sommaren !!

jag vill inte ha mer kyla å kallt å snö .. jag vill ha vår solens första värmande strålar när man sitter på trappen uppe vid boa å dricker kaffe !! .. det finns nog inge bättre att komma hem från jobbet kaffe är färdigt man sätter sig på boa trappen mot väggen å bara lapar sol!!!
igår satt jag å tittade på gamla semester bilder åå det såg så skönt ut att sitta på stranden å titta på när barnen badar å leker i sanden! man bara längtar  tills man får ta ut husvagnen igen ! får packa den å bara dra iväg !1helt underbart !
eller om man bara går fram till kiosken å köper en glass tillsammans med barnen !!  det är inget mangör direkt när det är -6 grader ute !!  

svärmor plingade nyss på msn ... han har mus problem ... ska väl gå in dit å se ifall jag kan installera den eller varför den inte funkar !   hade tänkt att åka till a6 men har ingen som vill följa med ... å det är sååå tåkigt att åka ensam .. fast helt ensam skulle jag inte vara .. har ju barnen med mig !  men men nu orkar jag inte ..känner inte för något direkt !! 
just nu för stunden är barnen gansk lugna .. de tittar på nikelodion  (nått sånt )!  vet inte hur det stavas !!
nähä nu ska jag försöka ta tag i mitt liv ....å göra nått vettigt !!
hoppas på sol idag oxå så man kan gå på en lång promenad !! synd bara att barnen går så sakta !! annars gade man kunnat ta en powerwalk !! hade behövts !! men men varje bit motion är bara bra !
ha det bäst nu ska jag inte dravla mer ! vi höres kram kram bye

Kommentarer
Postat av: Monixx

Är du ledig idag el? Skönt!

Vad surt det är när alla andra jobbar el har annat för sig när man har lust att hitta på nåt.

Hoppas iaf att du får ordning på mus-problemet! hihi

2009-01-15 @ 11:43:17
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: jelix

jappd et fick jag !!! det löste sig till slut !!

2009-01-16 @ 11:03:04

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0