lördag igen !

Hej alla fans !!
som sagt va jag å spelade match idag mot nässjö .. det gick bra vi vann med 7-1  i sista perioden spelade vi kanon bra !! å det va en efterlängtad seger !! laget har även lag fest ikväll .. men jag valde att inte gå .. hade varit kul .. men sambon ska iväg å imorgon ska vi gå upp tidigt för att åka å bada med barnen !! det ska bli kul!! det vet inget så det kommer bli en överraskning !

Igår så åkte vi ut till mor å far med hembakade semlor .. ialla fall halvt hembakade heheh  vi satt där ute å tjötade en stund å drack kaffe .. sen åkte vi hem å åt kvällsmat !! la barnen å sen tittade vi på en film / eller jag tittade sambon somnade i soffan hehe den heter XIII  å va jätte bra den va tre timmar lång ! å det kommer nog en tvåa !! å den måste jag se !!

Sambon ska iväg ikväll till invigning av nässjöbrandstation ..å titta runt lite å sån .. så jag får se vad jag å barnen hittar på ikväll!!   det kommer nog att bli lungt !
nån som inte har något för sig får gärna titta ut en sväng !!! jag kan bjuda på både kaffe å semla !!

Ha det bäst kram kram å baj

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var gott med semla o en pratstund. Ikväll hinner vi inte, jag har jobbat o pappa har varit med o lackat rallybilen i Eksjö. Den blev röd o fin. Vi får komma en annan dag.

Hade

2009-01-31 @ 17:58:26
Postat av: Monixx

Ja jag såg ditt SMS nu. Det hade vart roligt, men Nic ä ju och lackar bilen. Eller ja, han är på G hem , men jag tror inte han är sugen på att åka igen. Har inte vart hemma på hela dagen.

Vi kan ta det en annan dag.

Eller jag vet, du kan komma hit och ta med dig semlan ' blink blink'

hihihi

Ha det bäst sålänge

KRAAMIZZ

2009-01-31 @ 18:14:15
URL: http://monixx.blogg.se/

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0