lördag yeeeiii

idag är det lördag ..skit skönt hela veckan har jag längtat efter att få sova lite längre på morgonen !
 å ligga å dra mig i sängen !! vilket jag fick pelle tog hand om barnen gav dom frukost ..han hade visst ropat på mig men jag sov nog .. 

nu sitter jag å väntar på att klockan ska bli ett !! jag ska nämligen åka å spela innebandy match .. pelle tycker det är tråkigt .. han ville hitta på något med allihop idag
.. men efter som jag ska åka vid ett så va det inte lönt för mig att följa med .. de åkte nämligen till skogen för att grilla korv å mysa lite .. det hade varit mysigt ..men men så är det .. kan ju inte bara svika laget nu på slutet heller ! vi får ta igen det ikväll å imorgon!!
 imorgon ska vi nog åka till stan å köpa lite byxor till kevin ..han har vuxit ur vartenda lite par jeans han har !! eller så har han slitit upp dem på knäna !!   inte roligt alls ..
hade varit kul att åka till ullared ..men vi sa att vi väntar tills lite längre fram !! kanske de har slängt ut alla vinter kläder ..det vill man juinte ha när det börjar bli vår .... längtar så till våren å vi får ta ut husvagnen !! ..  
kan det inte bli sommar nu !! man kan sitta ute å dricka kaffe å slåss med både getingar å fästingar .. hehe  men hellre  det än slask å regn !! å kallt å blåsigt !!

ja ja nu får det vara slut på dravlet .. jag har ju skrivit ett inlägg ialla fall som mina trogna läsare kan läsa !!heeh

Kommentarer
Postat av: mamma

Blev något knas nyss. men jag vill ha sommar o varmt sitta i skuggan med en kopp kaffe.

Åka en sväng med husvagnen, är skitskönt

Hade

2009-01-25 @ 00:03:05

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0