min dags ranson !!!

idag har jag varit riktigt duktig jag å sambon har målat färdigt trappen å panelen ... det blev kanon bra !!
sen har jag varit å handlat mat i den stora staden nässjö .....;-)   det va inte så mycker folk å jag fick åka ensam .. det va rätt skönt ...va tvungen att handla laktos fri mjölk å yoghurt till lucas ...  när jag kom hem efter det har jag plckat ner lite tomtar å strykiet några dukar å bytt ut .. lät stjärnorna vara kvar i fönstren än ... ialla fall ett tag till

idag har jag även beställt halkskydden vi ska ha i trappen ... från jotex  ska även måla trappräcket svart , så det lyser upp lite..vi får vänta med tapeterna ... vi har inte bestämt vad vi ska ha för några än ... strax ska jag gå ner å fixa kvällsmat till oss .. sen är det läggdags för barnen å film tajm för vuxna !!!

sen får vi även litet besök av min lille bror !! på en kaffe !!

ha det gött tills vi hörs igen kram kram !!

Kommentarer

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0