nu va det måndag igen ..

idag är jag hemma får min minste son har feber .. så nu har jag lagt upp lite bilder på vårat hus !
kanske inte de bästa men det får duga !!   jag sk igentligen städa .. men jag orkar inte .. har ingen lust . harstädat av en toalett , har damsugning  å dammning kvar plus att torka golven .. bättre å göra det än att det ska hänga efter en ända till helgen .. då villman ju vara lite ledig !

har sån huvudvärk idag ...inge roligt alls .. barnen är ganska lugna .de spelar dator i sina rum .... det är rätt skönt att de kan vara på sina rum å leka lite å det är kul när vi nu har fått iordning lite ialla fall .... klart att det är mycket kvar att göra ..men man kaninte göra allt på en gång ! det kostar ju lite trots allt !
vi hade tur när vi köpte tapeter till lillkillens rum ... 50kr rullen å det tyckte jag va billigt ialla falll!   
nä nu ska jag gå ner å ta mig en kaffe det behövs sitter här å snörvlar förbannade näsan rinner ju hela tiden !!  nooot soo nice!!   ha det gött alla där ute !!

Kommentarer
Postat av: mamma

2009-01-12 @ 15:50:24
URL: http://phlex.blogg.se/
Postat av: mamma

Det blev något fel.

Fy attan vad snyggt det blev, o du behöver väll inte städa det är ju kliniskt rent på varenda bild.

Ja du kan vara glad som har det så snyggt o en så duktig karl.

Hade mamma

2009-01-12 @ 15:52:22
Postat av: Monixx

Trist att ni är sjuka. Det jobbigaste med denna årstid. Hoppas att ni kryar på er snabbt!

Och vet du, man ska ta det luuugnt när man är sjuk. Då ska man ta en filt och slänga upp benen på sofflocket och bara slöa hela dagen.

2009-01-12 @ 19:04:53
URL: http://monixx.blogg.se/

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0