skit dag

denna dag har nog varit den segaste på av många ... har ont i hela kroppen är konstant trött å vill inte göra något !!

men men man kan ju inte ligga på soffan hela dagen så ja började städa ut julen ....tänkte ta lite kort på det när det är städat ... kan ju inte visa skiten ;-)  

satte mig här en stund ... plötsligt fick jag ett sms .av en kompis som frågade ifall jag hade vunni en Iphone på FB ... jag svarade typ öööö det vet jag inte .. varför undrar du det ????  jo det stod att en av hennes kompisar på en viss ort hade vunnit en sån ... men  men det va nog bara reklam för inte har jag vunnit nån telefon inte   ;-(  synd tycker jag de är fina men dyra !!!

  kom å våldsgästa oss ... nån som är sugen på en goood kopp kaffe .. med dopp kan jag nog ordna !!! 
kram kram på er alla som läser mina rader !! bye bye så länge !!

Kommentarer

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0