solen skiner ..

hej igen .. solen skiner å all skit syns på fönstrena !! usch inge roligt att se all skit så där .. man får ju ångest!!!
Idag har jag sålt våran Emmaljunga Scooter . De stod på kö för att få köpa den .. jag va den ända i jönköpings län som hade en ute på blocket !! jag satte ut den igår eftermiddag .. han inte mer än att få in den på blocket så ringde en tjej .. hon kom å tittade idag på förmiddagen kl tio ! å hon köpte den direkt !! SKÖÖNt !

Lucas frågade mig igår .. mamma vad ska du göra med min vagn --?? -Jo jag ska sälja den ----  NEEEEJ inte min vagn vill inte !!!   jo men du behöver den ju inte mer du är ju stor pojk nu .. du har inte använt den på ett år !!   - neej du får inte sälja den den är min !!!

Idag när hon kom smög lucas ner för trappen med sin batman mask å sina svärd ...   å försökte skrämma henne men hon blev inte rädd .. då satte han sig på trappen  å surade !!
men nu är han lika glad igen !  ja se barn de är alltid lika roliga !!!

Jag å min kompis va istan igår kväll .. shoppade upp mitt present kort på A6 köpte en kofta svart ett oranget linne å en vit tunn långamad tröja !! allt för fyra hundra !! koftan va jätte fin !

Nu väntar jag på att vi ska åka till nässjö ..kevin ska nämligen till tandläkaren ... just det  mitt onda har ÄNTLIGEN släppt !! skönt att slippa ha ont !!
jag ska även åka handla lite gott till kvällen ! efter tandläkaren !! kanske åka ut till mamma en sväng !
vi får väl äta nått smidigt  innan vi åker å äta annat ikväll!

nä nu ska jag inte dravla mer ! ha det gött höres snart !

Kommentarer
Postat av: Monixx

Hahahaha. Han är för skön! Kan riktigt se framför mig hur han vevar med sina svärd och gör monsterljud. Härliga unge!

2009-01-16 @ 12:01:25
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: bubblysmile

Kul att du hittade lite på A6. Alltid kul att shoppa.

2009-01-16 @ 17:47:01
URL: http://bubblysmile.blogg.se/
Postat av: bubblysmile

Kul att du hittade lite på A6. Alltid kul med shopping.

2009-01-16 @ 17:47:59
URL: http://bubblysmile.blogg.se/

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0