tisag om det ändå vore fredag !

idag har jag jobbat igen .. det va ishalt på alla småvägar imorse ..men men kör man bara lungt så går det att komma fram !
det va det gamla vanliga på jobbet ...efter jobbet så va jag å snabb handlade mat på willys .. köpte även två blommor plus kruka å satte i trappen ..det blev skit fint !! tänkte först ha dem i sovrummet men det blev mycket snyggare i trappen .. när jag hämtade barnen på dagis så va lucas overall borta .. det är nog nån som har fått med sig fel .. men men det löser sig nog !! de skulle höra med de andra föräldrarna ifall de har fått fel med sig hem .. tur att han hade sina fodrade regnkläder på dagis så han kunde vara ute idag .. imorgon skickar jag med en extra overall !!
Väl hemma kom elli å hennes barn hit för en fika paus å en tjöt stund .. det va jätte trevligt som alltid ! vi har även gjort ett experiment ... men ni får bara veta om det blir bra !!! hahaha
nä nu ska jag glo på teve !! ha det bra kramkram

Kommentarer
Postat av: Monixx

I want to knooow! :-o



:-)

2009-01-20 @ 22:48:23
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

meee to

2009-01-20 @ 23:54:29
URL: http://brolles.blogg.se/

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0