uppdatering ..ja jag vet att jag inte har skrivit ...

men nu kommer det .. i söndags va hela familjen inne i jkpg nästan hela dagen ... vårt uppdrag va att köpa jeans till kevin .. å 2 st stora backar till julsakerna så vi kan ställa upp dom på garage loftet !! vi skulle även köpa skor till kevin han har banne mig vuxit ur allt här hemma !! inte alls roligt ! vi hittade jeans relativt snabbt  sen tog det ett tag innan vi hittade ett par tuffa kängor till han !! väl inne på a6 så tog vi även en fika ..det va gott med en kopp kaffe å semla när man sprungit i affärer en stund ... vi träffade då på en kompis tilloss som vi tjötade med en stund! kul att se henne !

efter fikat strosade vi vidare .. gick för bi ur å penn som hade 50% på alla klockor .. blev sugen å hittade en jätte fin klocka ...stod i kö en stund .. men orkade inte   gick till skoaffären .. köpte skorna till kevin .. tänkte jag att jag skulle kolla ifall det va lika mycket folk .. tur att det inte va det så jag köpte en klocka !!  när vi köpte byxorna till kevin så köpte vi även en batman tröja till lucas !! han älskar batman!!
<tillsist va det bara maten kvar ! vi gick in på coop å handlade ... barnen va faktiskt jätte duktiga !! hela dagen !!
när vi handlat färdigt ... va klockan två .. tänkte det är ingen ide att åka hem hungriga å sen ställa sig att laga mat så vi gick in på dragon å åt lunch.... det va jätte gott fläskfile med kantarell sås å stekt potatis .. mumma det !!

sen åkte i hem !

väl hemma kom elli å hennes barn in å fikade å vi fick för oss att vi skulle slinga hennes hår .. det tog ett tag ..efter tre färgningar så blev det nog det bästa resultatet ! ..efter det va det teve dax!


Igår va det bara jobb .. kände mig väldigt sleten hade sovit dåligt så det va det skönt att komma  hem till min lilla söta sambo som serverade kaffe med dopp!
sambon va ute å gick en runda å jag va nere å tränade fotboll ..det va skit kul .. inte gjort det på länge ...

Idag har det oxå varit jobb .. farit mycket md bilen fram å tillbaka hit å dit ! men nästa vecka för hoppnings vis så kommer jag vara mycket närmre hemmet !! så det kommer att bli skönt !! det tär på en att köra minst tre timmar fram å tillbaka för att komma till å från arbetsplatsen !! ... ja jag vet att det finns dom som har det värre !!!
Nu ikväll har jag även städat av lite .. det va behövligt ..stora damm råttor överallt haha hehe .. jag jagar dom med damsugaren .. alltid lika roligt !!  så nu väntar jag bara på att det ska vara teve dax ... är rätt trött idag med .. men men .. nu har vi ju klarat av tisdagen oxå !!! snart helg igen !!! hehe


ha det bäst nu har jag fyllt på med lite info om vad som händer i vårat liv !! ha det gött baj baj

Kommentarer
Postat av: Monixx

Åh, trevligt att höra av dig på bloggen. Antar att du har fullt upp med jobb och annat.

Det lät som en mysig dag ni haft i Jkpg.

Här lever livet som vanligt o nu är barnen sjuka oxå. Suck.

Ha en trevlig kväll!

Kram

2009-01-27 @ 20:08:02
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: mamma

Du bloggar dåligt. hihihi

2009-01-29 @ 23:57:14

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0