sol å underbara sol

Hej ja jag vet att jag inte bloggar så ofta ..men det finns annat jag gör hellre ! haha

på jobbet har jag hand om våra sommar jobbare vi röjer lite gräs å vi målar lite å softar lite .. allt går i sin gilla gång !
det är rätt skönt att få styra över sig själv å kunna plabera lite hur man vill lägga upp jobbet lite !! bara allt blir gjort !
det har varit en helt underbar vecka med mycket sol på oss ! riktigt skönt att få vara ute å jobba!

I midsommar hade vi det kanon ... vi tog husvagnen ner till västervik  tillsammans med bekanta   det va midsommar dans nubbe å sill! bara en lite skvätt regn .. men utöver det va det kanonväder !!! alla barnen llekte kanon bra ihop ! det cyklade å cyklade å sen gjorde lite hyss förståss ... men inga allvarliga .. vi vuxna hade mysiga kvällar med mycket tjöt å stoj!!!

väl hemma igen längtar man till att få åka ut med husvagnen igen ... nu är det bara en vecka kvar tills man går på semestern!  det ska bli sååååå underbart !

nä nu kommer det snart kaffe gäster ... monixx kommer å tar en kaffe med mig!! alltid lika trevligt !
barnen å sambon är i kanarp å kör in hö!   med sin far!  de tycker det är skit skoj att åka hö lass !!

ha det bäst kramkram

Kommentarer

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0