då va det dags igen !

ja jag vet att jag är dålig på att blogga ! !
mne nu tänkte jag berätta lite , skorna som jag fick hem ..de va skit fina tills jag märkte att jag hade fått två skor till samma fot !  jag ringde då upp henne jag köpt dem av å hon blev helt till sig .. hur slarvig kunde man vara .. men jag skickar denandra på en gång !! hon skickade md porto så jag kunde skicka upp den andra till henne ,, åå jag är skit nöjd med skorna !  
Jag va på avslutnings fest med innebandyn i lördags .. vi började dagen med Boda borg .. det va skit kul .. men jag va helt färdig när vi åkte där ifrån ,,, väl hemma väntade mat på mig ..sambon hade fixat ..jätte gott ..sen vilade jag i ett par timmar sen va det att göra sig iordning för fest .. blev såå himlans nöjd med kläderna å allt kände mig sååå snygg .. vi åt god mat från en grekisk restaurang jätte gott ... sen hade vi lite tävling å lekar ..dessutom ett tal från våran tränare !!
vid halv tio br det iväg till hotellet .. folket jag åkte med skulle ta en öl på ett annat ställe  så jag gick direkt ..de kom senare förutom ena hon vaför onykter ... hehe   väl inne så träffade jag flera av mina kompisar som jag hade lovat att träffa .. å vi hade skit kul på dansgolvet .. jag satt även lite vid black jack bordet .. å vann en massa pengar .. hade mer pengar när jag gick hem än vad jag kom med .. å då hade jag betalt taxi å inträde . å en massa annat !! sånna kvällat vill man ha mer av !! hehe

Dagen efter va väl inget vidare ... hade ont i huvudet .. sambon å barnen å jag vi va å tittade på husvagnar å lite annat som hör till husvagns semestern !! det va kul ... sen köpte vi med oss mat hem .. å jag va vråååål hungrig !
sen låg jag å vilade lite i soffan medans sambon bytte bromsskivor på bilen ...
senare på kvällen kom äbven mor å far för att dricka en kopp kaffe å få bli klippt ! de tjötade en stund ... efter det så va det kvällsmat å läggdags för barnen ,,,, å teve för oss!!

måndag å tisdag har varit det gamla vanliga .... på jobbet har jag bevakat ... lika tråkigt som vanligt .. hehe men idag har det ialla fall varit lite varmare !!
hoppas på att det ska bli rikigt fint väder fram över nu !!

nu orkar jag inte skirva mer .. men nu vet ni ju vad som har hänt !!! ha det bäst kramkram

Kommentarer

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0