i solen !

igår va hela familjen ute hela dagen !!  det va ju sååå underbart väder ! .. den enda gången vi va inne va medans vi åt !
annars så satt vi även ute å fikade ! det va verkligen vår , mot idag är det gråmulet å snöblask som faller från himmelen !   usch  vill ha tillbaka den underbara solen !
 Vi har haft ett stort projekt  i helgen å det va att ta ner resterande av våran stora bok ! sambon började kl tio ca .. han va inte färdig förräns vid halv ett .. å vid tolv kom min far som oxå fick hjälpa till , tillslut föll den stooora klumpen till marken ,,, alla drog då en lättnandes suck !  äntligen va den nere !
jag å barnen donade lite i trädgården .. räffsade lite å plockade undan lite !   så underbart att bara vara ute !
Igår på eftermiddagen fick vi överrasknings besök av min bror å hans tjej .. vi satt å tjötade å drack kaffe ... senare på kvällen beställde vi även pizza ... det va gottit !   tanxh för sällskapet !! kram

idag har jag städat av lite ... sen har jag lagat mat .. lax å egen gjord romsås å kokt potatis .. lite rödlök å rivna morötter ! mums .. år jätte mätt nu !
sambon håller på att fixa lite med högtrycks tvätten som tycks ha gått sönder ... hoppas att den går att laga inte så länge sen vi köpte den !! å den är bra att tvätta bilen med på sommaren !

jag sitter här .. å filosoferar lite har inte mycket mer att skriva just nu !! har lust att hitta på något men jag vetinte vad  
!

ha det bäst kram !

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Hallojsan!

Ja här skriver du om hur underbart det är att vara ute i solen. Och nästa dag ser det ut SÅHÄR! Det är ju tragiskt.. :-(

Hoppas att inte snön ställt till det för er en massa på jobbet nu.

Ha en bästast dag!

Puss o kram

2009-03-23 @ 10:37:42
URL: http://monixx.blogg.se/

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0