jag duttig!!!

idag har jag varit duktig ... jag såg skiten överallt .. jag började med att damsuga hela nere våningen .. städa ur tvättstugan plocka iordning på all skit som stod överallt .. sen började jag att putsa mina skitiga fönster ...ååå vilken skillnad det blev !! nu kan jag se ut !! undrar va jag ha tittat på innan hahaha !
unde tiden kom min bror å bjöd på fika det va gottit .. fortsatte med mitt projekt direkt efter han hade åkt ... när jag va färdig nere  så gick jag upp å började med fönstrena .. å då fick jag rycket å ville byta gardiner oxå så då gjorde jag det i två fönster .. sen bäddade jag rena nya lakan i sängen damsög hela övre våningen å plockade undan å små fixade ..dammade av .. så nu är det jätte fint å jag är helt slut ... så nu ska jag slänga mig i soffan å glo på teve !! ha det bäst alla mina underbara läsare !! kramkram

Kommentarer
Postat av: mamma

vad du är duktig, jag vill gärna ha lite av din energi, skulle behövas en riktig omgång här med.

Vila lite nu det kan du behöva. hahaha

2009-03-17 @ 21:53:07
Postat av: mamma

vad du är duktig, jag vill också ha lite energi.

Det skulle behövas en riktig omgång här med.

Vila lite nu det kan du behöva.

Hade

2009-03-17 @ 21:56:30
Postat av: Nina

hm... va tar du i timmen?? hehe ;)

(städning nu då..) hehe ;)

2009-03-17 @ 22:27:38
URL: http://ninis.blogg.se/
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Hemskt vad duktig du är!

Bra jobbat! Så skönt att ha det gjort nu slipper du det ett litet tag iaf.

Gött!

Såg att du skrivit, och så var du offline nu ju.

vi får höras.

Kram

2009-03-18 @ 11:06:40
URL: http://monixx.blogg.se/

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0