konstiga små röda prickar ....

idag ska jag med sonen till bvc ... jag ringde nu i morse .. han har fått några konstiga utslag ....över hela magen å ryggen !  så nu ska vi fram å kolla vad det kan vara ..de kliar jue !
Igår fixade jag så att vi kunde ta ner vår jätte stora bok !! alltså ett träd .. det stod mitt emellan vårat å grannens hus !! å lite för stort för att kunna ta ner det själva ! så när han va hos grannen sprang jag ut å frågade ifall han kunde ta ner vårat oxå!? å det kunde han .. men jag va tvungen att fråga grannen  ifall lastbilen kunde få köra in på hans gräsmatta å det fick han .. han ville oxå bli av med trädet !!! .. det tog inte mer är 30 min  förräns trädet va nere ... fast han lämnade en hög stubbe kvar som sambon ska ta ner ..den va för tjock i ner ändan för maskinen !   så när sambon kom hem från jobbet satt vi ute i solen å fikade .. det va gött ... skönt att sitta å njuta av solen ..  sen va det slut på friden .. sambon gick igång med motorsågen för att försöka få undan det mesta !!  å det fick han ! nu är det bara riset som ska läggas upp på hög !!! sen är vi färdiga !

Igår kväll va jag även å solade en sväng ... det va såå underbart .. somnar nästan alltid å så blir det så kallt när solariumet stängs av !   hehe  sen satt jag i soffan  resten av kvällen .. under dan vek jag tvätt å plockade iordning oxå... skönt att få unden en massa skit som bara blir ståendes !!

nähä nu ska jag gå å byta om å göra iordning barnen för ett besök på vårdcentralen !!!ha det bäst kramkram

Kommentarer

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0