prickarna !

hej igen .. prickarna va nån sorts av virus infektion .. men det skulle nog gå över av sig självt .. men han fick tabletter som gjord att et skulle klia mindre !  hoppas att det hjälper .. det ser ut  som om han har fått loppor .. kliar hela tiden .. stackarn!!
så fick vi ju åka in till lilla stan å hämta ut tabletterna .. alltid lika tråkigt !! men men .. efter det har jag varit ut å dragit en massa ris ... för att lägga upp det i högar så det ser lite städat ut !! dock inte lika skönt ute som det va igår .. men men solen lyser ju!! haha !

nu ska jag gå ut  ha det bäst !

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Skönt att det var ofarliga prickar iaf.

Så jobbigt för dem när de mår dåligt men när man inget kan göra för dem.

hoppas att ni har / har haft en underbar lördag!

Sitter här nu och spanar runt lite i min ensamhet.

Ha det bäst, gums!

Kram

2009-03-21 @ 23:16:19
URL: http://monixx.blogg.se/

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0