tisdag om det ändå vore fredag !

i två dagar nu har jag gjort annat på jobbet !! idag har jag sysselsatt mig med att montera ner en massa hyllor å sedan satt upp dom igen fast på annan plats ... plåt hyllor i flera sektioner så nu ä jag helt slut körd ... är ju inte van att vara inne hela dan ... dessutom va vetilation avstängd idag på jobbet så det va kvavt å varmt !! men men
Dagen sprang iväg ganska fort faktiskt ..imorgon ska jag ha hand om mina gubbar igen .. de har varit sjuka !

Igår hade vi även vår första fotbolls träning  utom hus !! det va kallt blött å snöigt .. grusplanen va till största del täckt av vatten å det som inte va täckt med vatten va det snö på!!  låter roligt va !! vi hade våra bad i de gigantiska pölarna !!! hehehe

ikväll blir det nog bara soffan om inte min bror å hans sambo kommer på en fika !! vi kan ju alltid hoppas !

nä nu orkar jag inte skriva mer !! dessutom är jag kaffe sugen så nu ska jag nog ner å ta mig en kopp!!  hörs en annan dag !! kramkram

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Skönt att kommit ut på grusplan igen va?

Då vet man ju att det går emot våååår!

Kram

2009-03-10 @ 18:33:13
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

He he he ja kan se mig er sitta å leka i pölarna :-)

Hoppas allt är bra med er ..

Kram kram syster

2009-03-11 @ 10:17:53
URL: http://brolles.blogg.se/
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Hallooo vännen!

Du har en liten nija-award som ligger och väntar på dig i min blogg.

Vad händer idag då? jobba och slita?

Kram

2009-03-12 @ 07:34:41
URL: http://monixx.blogg.se/

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0