den underbara helgen

den bästa helgen på länge !  det har ju varit det bästa vädret , vi har hållt på i trädgården klippt å rensat å oljat  å sen har vi börjat sätta häck .. tänkte jag skulle fortsätta idag .. men det regnar ju ! hemma är jag idag ... för min onda axel .. vill inte vara hemma .. vill kunna jobba så jag får vara med å spela fotboll vi har vår första serie match ikväll å jag får inte vara med .. jätte tråkigt .. hoppas att det hjälper med dessa tabletter ! å att det går över ! sen har jag ju svårt för att sitta sill vill ju göra något hela tiden .. men det va skönt att pyssla i trädgården .. det blev jätte fint .. har även planterat lite fina nya blommor ...vi har gjort iordning på altanen ... köpt nya altan möbler .. det blev kanon bra !  tänkte jag skulle ta lite kort när kameran vill å visa er !! .. men nu ska jag gå nr å dricka en slurk kaffe !!

ha det bäst kramkram

Kommentarer

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0