tja vet att det har varit dåligt med bloggande

hejsan .. det har varit väldigt lungt här på sistone ... eller ialla fall har jag inte orkat blogga ... man har fullt upp med förskolan å föräldra möten å allt som gäller våran stora pojk .. han börja ju förskolan nu till efter semestern .. så då har vi varit å träffat alla å haft liten pratstund med fröknarna som verkar helt underbara !

sen har det varit mycket trädgårds arbeta klippa gräset . så i nytt gräs .. planat ut å städat upp .. det blev rikigt bra när vi har fått iordning på allt ..  sen har vi börjat att måla våran boa ! vanlig röd färg ..men betydligt mycket bättre än innan !

idag har jag städat hela huset skurat å damsugit varje rum dammat å plockat .. hållt mig inne .. det har ju inte varit piss väder ..ena stunden så skiner solen .. å andra stunden så spö regnar det !

igår kväll hade vi celebert besök av mor å far .. mamma va sugen på paj .. så hon köpte med sig en liten å bjöd på !!

Nu mamma har jag bakat en paj .. du är sååå vålkommen såå !!! hehekom innan den tar slut !!

elli å hennes barn va här en stund å lekte ... alltså barnen lekte vi drack kaffe .. alltid lika kul med en prat stund !!

nä nu orkar jag inte sitta här mer .. nu har ni blivit liteuppdaterade ialla fall!! kramkram

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är bättre du kommer hit o bjuder oss på din paj.

Du har nog bensin i bilen.

hade

2009-05-22 @ 21:00:37
Postat av: bubblysmile

Kul med en uppdatering :). Har saknat inläggen.

Kram Carro

2009-05-25 @ 11:17:55
URL: http://bubblysmile.blogg.se/

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0