influensa fast inte svin hahaha

hej igen förra veckan låg sambon i influensa ! mycket dålig som bara karlar kan bli hihihi han va dödssjuk med andra ord!
I helgen blev han bättre å laddade för en vecka med jobb som även jag gjorde ... vaknade en gång i natt då äldsta sonen vaknade å va hes i halsen , men på morgonen hade han ingen feber så han fick gå till fritids ,,, men på fritids meddelade jag att om det blir värre eller om han blir hängig så ring då så kommer jag !
Jag va även å lämnade lucas på dagis .. inga problem han sprang in som vanligt ! ..
Jag anländer till jobbet det tog inte mer än en halv timma så ringer de från dagis ... å säger att lucas har feber!
Jag som trodde det va den stora som va dålig ... men ack så fel jag hade , då va det bara att bege sig hem å hämta lilla kraken !
Jag ringde då även till fritids å sa till kevin att han kunde komma hem om han ville ,så idag va första dagen min lilla pojk fick gå hem själv från skolan !   De börjar bli såå stora !

I lördags spelade jag match igen ... det va jätte kul det gick bra vi vann med 5-2 skönt med vinst igen ...förra matchen vann vi oxå !  Bra jobbat tjejer !! Hoppas att detta håller isig !

ha det bäst nu ska jag gå ner å dricka kaffe
!!

Kommentarer

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0