Första inlägget ! !

hej alla glada läsare .. på inrådan av monixx ville hon att jag skulle starta en blogg .. sagt å gjort så fixade jag det .. men det värsta är att jag inte vet vad jag ska skriva !!!

men men nått kan man väl alltid hitta på! .....hm hm ....nähä ..nått va det !

jo jag kan skriva om att vi hade det sketa trevlig på annan dagen .. jag hade bjudit hit alla mina syskon med respektive å mina föräldra på lite jul mat ... det blev en kanon lyckad eftermiddag ..  det blev tabberas på all mat som jag hade stått o gjort i flera timmar .... phuu ....men som sagt det va nog gott ..eller så hade de nog inte ätit på fleradagar !!  ;-)
ner några hade lämnat tillställningen så satte vi oss i rummet å små pratade lite .. vilket ledde till att vi skulle lira lite gituarr hero på vårat wii .... men det hade bojkottat ... precis när vi skulle spela ... å lagom till att de hade åkt hem så fick ja igång det igen .... å jag vet verkligen inte va det är för fel på det ... förutom att det inte startar !!! ...men nu startar det så glatt 
ja ja vad gör man ... .. det får vaa bra för mitt första inlägg .. ha det gött bye bye

Kommentarer
Postat av: Monixx

Underbart! Trevligt att se att du skaffade dig en blogg, kompis! :-D

Den skall jag slaviskt följa så nu får du blogga och..tja, dravla på i. hihi

Kram

2008-12-27 @ 19:04:55
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Monixx

Underbart! Trevligt att se att du skaffade dig en blogg, kompis! :-D

Den skall jag slaviskt följa så nu får du blogga och..tja, dravla på i. hihi

Kram

2008-12-27 @ 19:06:26
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Nina

Nej man va kul att du har en blogg nu = )



Hehe jasså du fick igång det sen..

Men jag säger som putte, du kunde ju sagt att du inte ville att vi skulle spela ;) hehe nej då =)

Nej de va trevligt!

Så tack för el lyckad middag = )

2008-12-27 @ 19:26:03
URL: http://ninis.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

Roligt roligt syrran ska oxå följa den slaviskt .. :-)

Tack för en underbart god mat .. Å trevligt sällskap

Kram Kram Syster

2008-12-27 @ 22:18:59
Postat av: mamma

Skönt att få lite mer att läsa innan man lägger sig på kvällen.



Jobba på

mamma

2008-12-27 @ 23:28:28

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0