vilken underbar dag ..

att vakna till solsken det va ett tag sen man gjorde ! det är man inte bortskämd med !! hehe
idag vet jag inte vad jag ska hitta på .. hade tänkt att hitta på något medans pelle vaxar bilen ... men vet inte riktigt vad jag ska hitta på !!   tänkte först ta tåget in till nässjö med barnen å tagit en fika ! men man vill ju inte bara åka tåg för den skull man vill ju gärna träffa nån eller så!!   annars så får man väl hitta på något här hemma !!

igår kväll tittade vi på en film .. den va så där .. all boys want mandy lane   den va ganska bra .. med ett konstigt slut !!!  men man somnade ialla fall inte ...:-)


Å alla ni som vill fråga nått ..  så fråga på .. jag vill nämligen ha något att skriva om ...
det va som jag sa till monixx när hon sa att jag skulle starta en blogg .. ha ha sa jag vad ska jag skriva i den ... typ såhär ... en vanlig dag på jobbet ... idag har haft det jätte spännande på jobbet .. jag åkte 1.½ timme på morgonen till jobbet sen har jag suttit i bilen i 6 timmar å bara glott ......sen åkte jag hem igen ..... det låter roligt va !! det va min dag på jobbet ..den hr varit lika dan i ca fem veckor !!!! haha    men man får ju faktiskt vara glad för att man har ett jobb!!!

jaha får se ifall jag hinner skriva nått mer ...   min undrebara famlijl kanske hittar på något roligt !!


jo just det ... det kan jag berätta .... sambon kom hem efter en älg olycka på vägen .... han är deltidsbrandman ... så frågade min son på 5 år ..pappa var är älgen ..?? är den död nu?? ...ja svarade pappa ....den är död !   då säger sonen på 5 att då är den i himmelen .... va säger min andra son på 4 är den i himmelen ??? ja säger den andra på 5 ...va säger sonen på 4 å springer till förnstret för att försöka se älgen ... men säger jag ser ingen ÄLG !!!

haha de är för goa !!!  ha en underbar dag !!! kram kram

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Ha ha ha ja domär ju verkligen goa med deras komentarer:-) ha det så gott i fin fina vädret

kram syster

2008-12-28 @ 10:52:53
Postat av: Elizabeth

Jo då allt är bara lugnt väntar på att steve ska hämta barnen ... sen vet ja inte va ja ska göra .. Kram baj

2008-12-28 @ 15:09:35
Postat av: Monixx

Hahaha! Underbara barn. :-D

De kan va för roliga.

Blev det något tåg-åka sen el? Vi har varit och ätit exotisk planka nu. Det var G O T T !

Ha en bästaste kväll!

Kram

2008-12-28 @ 18:14:09
URL: http://monixx.blogg.se/

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0