nya grejer att göra på jobbet !

hej alla flitiga läsare ...  i påsk helgen  va det lugnt  å skönt förutom att jag hade magont nästan hela helgen ... kunde dock ätta en fin påskmiddag hos svärmor å svärfar tillsammans med alla sambons syskon med respektive å barn .. det va lite livat ,,men ååå så gott det va !!

Annars så bestod påskhelgen inte av så mycket lite fixande i trädgården ...å räfsande .. satte upp studsmattan .. å lite cyklande förståss .. jag å barnen va ute på små turer ..det va skoj .. lucas har ju blivit såå duktig påatt cykla nu!
sambon va hemma nästan bosatt sig i garaget .. heeh han vaxade nämligen bilen ...den blev jätte fin ..

jo just det höll på att glömma vi hämtade ut husvagen på långfredagen oxå .. satte upp lite nya krokar å plockade in lite nya saker .. nu bara längtar man till första turen ....!

i måndags va det fotbolls match mot aneby ... vi förlorade dock men vi spelade rikigt bra för att vara första matchen för i år !
snart vankas det serie premiär .. det ska bli kul!

På jobbet har jag ÄNTLIGEN fått byta arbetsuppgifter ... nu är jag i jkpg å byter sliprar å rälsreglerar lite .. dagarna går riktigt fort om man jämför med tidigare arbete !!hehehehe
så nu är de rikigt kul att åka till jobbet .. dessutom träffar jag ju lite folk oxå!! ingen skogs mulle längre ! ;-)

ikväll har jag även varit på fotbolls träning .. är helt slut nu ! så nu ska jag slänga mig i soffan ..sambon hade varit såå gullig å lagat middag !! gött då slapp jag det !!

hejdå kram på er alla !

Kommentarer

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0