solen strålar!!

det är inte mycket sm har hänt sen sist jag skrev .. vi har varit iväg med husvagnen i ullared .. det va skönt att få komma iväg å sova lite i husvagnen ..det handlades lite oxå förståss .. mest tillbarnen! hittade även lite grejer till altanen !

igår va jag hos läkaren för min onda axel .. han typ sjukskrev mig direkt! i två veckor ! trodde inte alls set .. utan att jag bara hade nån liten inflammation ... skulle få lite tabletter mot det men icke .. vila och tabletter stora som hus !!å ett övnings program för axeln ..  så igår fick jag fixa lite med min chef på jobbet å försäkringskassan  å previa ! men det gick bra !
 nu sitter jag här ensam å har fixat lite runt i huset .. lite tråkigt att vara hemma ensam .... blir ju lite lätt rastlös när jag inget har att göra ! men men .. får la hitta på något ... men jag får inte anstränga axeln eller lyfta den över brösthöjd !
skönt att det är underbart väder ialla fall .. det kunde ju ha varit värre så nu ska jag gå ner å sätta mig i min baden baden stol å njuta av sol å kaffe !

ha det gött !1 kram

Kommentarer

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0