innebandy!

nu på morgonen spelade jag innebandy   match mot månsarp ..serieledarna !!
vi höll upp mot dom rätt bra förutom att vi hade dåligt med folk!!  vi förlorade med 6-3  men vi spelade bra å höll ut  hela matchen!
sen har jag varit inne hos svärmor med sambo å barn å druckit kaffe !! alltid gott efter matchen !!
Nu sitter jag å funderar på vad vi ska ha till middag .. men det blir nog nått smidigt .. 

just nu är jag stel i hela kroppen efter matchen .... men men det är smällar man får ta !!!
sambon å barnen å svärmor va å tittade en sväng på matchen .. blev förvånad när de satt där å tittade !! Roligt !!
nähä nu ska jag göra annat höres säkert senare kramkram

Kommentarer

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0