fredag å lördag!

igår va jag ledig från jobbet .. efter frukost  åkte jag till min bror å hans frus nya lya ! lite närmre nu så man kan åka på spontan visiter !! hehe  va även å handlade mat på willys med barnen ... det gick bra de valugna å städade !  efter det åkte vi till mor min  å drack kaffe å lämnade ett underställ som pappa ville låna !! hoppas att han inte fryser hehe !
på kvällen sen så spelade vi fotbollscup i anneberg .. det gick bra .vi släppte inte in ett enda mål!! men å andra sidan gjorde vi inga heller .. vi spalade alla matcher oavgjorda ! så vi gick inte vidare .. synd för det gick jätte bra .. fast vi hade otur å nte fick in boll fan !!!  men men vi va hemma igen vid halv elva !! trött som jag va så flög jag i säng ...

lördags vakande jag sent .. har sovit oroligt inatt .. vet inte varför .. men det hjälpte ju inte att minsta sonen kom in å snurrade runt i sängen... gick upp å  åt frukost efter de andra !   fixade iordning i köket .. pulade lite se4n va det dax att gå igen .. innebandy match samling 10.45 det gick bra på matchen vi vann med 4-2  så det känndes jätte skönt !!  efter matchen kom jag hem till nylagad mat .. det va jätte gott sambon hade fixat lyx käk!!! efter det åkte vi till linuz å nina fast nina jobbade .. satt där å tjötade å drack kaffe .. tittade på hans fina trapp!! den blir nog kanon när den blir färdig !!!
på väg hem hyrde vi film å köpte lite godis ... ska bli skönt att slänga sig i soffan sen .... är som sagt lite öm i kroppen ...men men det lär nog bli värre imorgon!!

nu ska jag inte sitta här längre .. ha det gött kramkram

Kommentarer
Postat av: bubblysmile

Full fart i helgen då med andra ord!

Bra affär du passade på att handla i också :).

2009-03-07 @ 18:03:51
URL: http://bubblysmile.blogg.se/

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0