nu så bloggar jag hehe

i fredags efter jobbet blev det inte mycket gjort som vanligt ... men men , vi hyrde en rysare å sen köpte vi pizza vi va även barnvakt åt min brors dotter micha ... helt underbar liten tös som inte säger nått .. för utom när hon äter ...  va de gott??? MMMMMM gott sa hon i vart enda tugga ..  hela måltiden .. sen va det bara att lägga alla tre barnen i sina sängar sen va det godnatt .. inte ett knysst ..vi slängde oss i soffan för att titta på filmen å sen moffa lite godis .. efter en stund ringer min kär  mor å undrar hur länge kiosken har öppet här ... ja sa jag jag tror att det har öppet till nio .. efter en kolla så va det nio .!
vi fortsätter å titta på filmen som va riktigt läskig   ..men bra   mor å far dyker efter en stund upp i dörren å undrar ifall vi har några alvedon ?? ja några har jag väl ... för de hade inget i kiosken allt va slut .. så då fick jag leka apotek ... hehe
de ville ha lite kaffe så vi tjötade en stund å mor å far moffade oxå godis å ostbågar !! haha
efter de hade åkt tittade vi klart på filmen ... å gick å la oss ... va riktigt trötta !

på lördags morgonen vaknade barnen tidigt som vanligt ! försökte ligga kvar men det gick inte ... så kl nio ....altså efter frukost så va vi alla ute å åkte pulka å snow racer  det va skit kul å vädret va ju kanon .. det stod visseligen -7 men solen värmde gott!!!
efter en stund va jag tvungen att gå in å byta om .... skulle åka handla innan matchen å lämna micha på vägen ... jag å micha handlade mat sen åkte vi till hennes föräldrar å där fick jag agera bär hjäp å så fick jag lite kaffe ... skyndade senare hem för att fixa lite mat plocka in maten jag handlat .. äta lite .. sen köra ner barnen till elli hon skulle ha dom medans jag spelade innebandy .. sambon har jouren ..... sagt å gjort for jag sen vidare ner till skolan där jag plockade upp flera spelare till å vi styrde kosan mot bodafors .... vi visste att det skulle bli en tuff match vi förlorade förra gången med 10-4   .. men men   vi spelade jätte bra men fick inte till det sista så det slutade med att vi förkorade med 5-2 bättre siffror ialla fall!!!   sen när jag släppt av alla tjejer hemma så åkte jag hem å lagade mat .. klyft potatis å fläskfile å bearnaise sås ...vitlöksbröd .. det va jätte gott med stekt lök å paprika !!!  sen flöt kvällen på framför teven ..barnen hoppade i säng som vanligt !!!
sen gick vi å sussade gott !!

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Ja TACK gulle du för barnvakten och allt! Hade inte funkat utan din hjälp!

KRAAM

2009-03-02 @ 18:22:05
URL: http://monixx.blogg.se/

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0