veckan som gått..

JAPP Äntligen fredag ....hela veckan som gått har jag varit hemma för vård av barn å sjukdom själv .... sonen har varit förskyld med en jätte retlig hosta , jätte snorig å äter dåligt !
jag själv har haft såååån huvudvärk å jätte trött å allmänt seg .. förutom de två sista dagarna då det har blivit bättre sonen är på bättringsväg...så det är skönt !
Men igår när sambon kom hem från jobbet va han helt slut han låg på soffan hela kvällen... han hade ont i kroppen å jätte trött så nu får väl han en släng av det v har haft >! typiskt nu när det är helg å allt !

Kevin trivs som fisken i vattnet på förskolan .. han kommer hem varje dag med nått nytt de har gjort eller sjungit eller lekt , det är såå underbart att se dom utvecklas å växa i sina nya roller!
Han har fått många nya kompisar å tycker att det är jätte skoj ..

Härom dagen när vi satt innehos farmor "barnens farmor " å fikade så hade barnen hittat varsin BR katalog .. satt med stora ögon å kollade iden ... Efter en stund kom kevin till farmor å sa ... vet du denna önskar jag mig i julklapp farmor   - farmor säger Nääää, vad är det du önsklar dig då??
- du vet att det är ett PSP -spel med en massa spel till ett sånt vill jag ha .....asså jag önskar mig det i julklapp !
- farmor säger kom får jag se .... -kevin säger ... farmor du vet att ALLA pojkar har ett sånt på skolan ... jag fick testa robins idag det va jätte häftigt !!!
-AHa säger farmor ... då får du skriva det på din önskelista då!  -kevin svara  JA kan vi skriva den nu!?

de är så roliga de små liven ...Nu börjar det med att ALLA har ju sån varför kan inte jag få en då??

det ska börjas i tid ...

jag hoppas att ni får en underbar helg ... för det tänker jag ha !!! kramkram på er alla!

Kommentarer
Postat av: mamma

haha ganska så kul, men vänta bara, de är ju fortfarande små.

Äpplet faller inte långt från päronträdet, du var ganska bra på det själv när du var i den åldern o det håller i sig lääääännnnggggeee. hihi

2009-10-16 @ 14:38:41
Postat av: ··•♦ MONIXX ♦•··

Kraaaaam!

:-)

2009-10-21 @ 00:19:58
URL: http://monixx.blogg.se/

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0