alldeles för länge sen !!

tja det va ett tag sen jag va här å skrev ... hade nästan glömt bort att jag hade en blogg !! hehe

inte så många som läser den ändå!

vad har hänt ... jo barnen har börjat skolan efter semestern ... det har gått kanon bra då den lilla killen även har fått flytta från dagis upp till skolan!!   kanon skönt att slippa dagiset !!!
Så nu har mina små killar blivit stora .,... tror dom ialla fall !

Semestern va helt underbar vi hade kanon väder hela tiden vi va ute med husvagnen !! vi va ute i tre veckor sammanlagt !! inte en ända regndroppe på hela tiden !!!!
Vi va 1.5 vecka i västervikdå det va som varmast ... barnen hade jätte kul då de badade i poolen å åkte rutchkana för hela slanten ...  sen va vi hemma en sväng sen bar det av till kiviksmarknad på österlen .,.. ett par dagar sen vidare nertill falsterbo ..barnens sköna kommentar när de kommer ner till stranden första dagen ....mamma sanden ser ut som hockey snus ... sånt där godispulver ....  kanonfint va det där nere helt vita stränder å inte en sten eller snäcka !!

sen tog semestern slut å allt återgick till det vanliga å man fick tillbaka sina rutiner igen ... ha det bäst alla nu kramkram

Kommentarer

Vad vill du säga mig?

Ditt namn här, tack:
Är du stammis, tryck här ;-)

Mejladress: (Endast för mig)

Har du nån blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0